Klientu apkalpošanas centrs: t. 671-144-40, info@rimpeks.lv
Reģistrācija
 

Kā veikt pasūtījumu?

Mums ir svarīgi, lai biroja preču iepirkumu process katram Klientam ir patīkams un viegls.
Izvēlēties sev ērtāko preču pasūtīšanu veidu:

1. Noformējiet pasūtījumu mūsu interneta veikalā www.rimpeks.lv.

Veikt pasūtījumu Rimpeks interneta veikalā ir ērti un vienkārši.
Lai veiktu pasūtījumu, ir nepieciešams reģistrēties un ieiet veikalā, izmantojot savu lietotāju vārdu un paroli.

Reģistrētiem lietotājiem ir sekojošas iespējas:

  • iespēja veikt pasūtījumu,
  • redzēt preču aktuālos atlikumus,
  • redzēt savas līguma cenas,
  • sekot līdzi pasūtījuma izpildes statusam,
  • redzēt savu pasūtījumu vēsturi
  • izveidot personīgu preču katalogu, atlasot vēlamās preces
  • izmantot iepirkumu kontroles funkcijas

2. Zvaniet uz Klientu apkalpošanas Centru pa tālr. 671-144-40.

Klientu apkalpošanas Centra speciālisti priecāsies sniegt Jums kompetentu palīdzību jautājumos par produktiem, aktuālām akcijām, pakalpojumiem, Jūsu veiktajiem pasūtījumiem, sadarbības noteikumiem u.c.

3. Sūtiet pasūtījuma lapu pa faksu 671-144-42.

Izmantojiet jau sagatavotu Rimpeks pasūtījuma lapu, vai parasto papīru lapu, obligāti norādot kontaktinformāciju.

4. Sūtiet pasūtījumu uz e-pastu order@rimpeks.lv

Preču pasūtījumu var sūtīt gan uz e-pasta adresi order@rimpeks.lv, gan uz Jūs apkalpojošā menedžera e-pastu.

5. Apmeklējiet Rimpeks lielveikalu “Birojam un skolai”.

Lielveikals atrodas Rīgā, Pildas ielā 16, 1.stāvā.
Darba laiks darbadienās no plkst. 9:00 līdz 18:00, sestdien, svētdien - slēgts.

Visi pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00.

Uzzināt veiktā pasūtījuma statusu ir iespējams ieejot interneta veikalā ar savu lietotāja vārdu un paroli, sadaļā Pasūtījumu vēsture, vai zvanot uz Klientu apkalpošanas Centru pa tālr. 671-144-40.
Copyright 2007 SIA “Rimpeks KP”
All rights reserved. True-Vision