Klientu apkalpošanas centrs: t. 671-144-40, info@rimpeks.lv
Reģistrācija
 

Preču pasūtīšanas noteikumi interneta veikalā RIMPEKS.LV

2016-07-25

Pirms pasūtījuma veikšanas lūdzam iepazīties ar SIA „Rimpeks KP”, reģ. Nr. 40003267139, Jur. adrese Rīga, Dārzciema 60, (turpmāk – Sabiedrība) interneta veikala www.rimpeks.lv lietošanas noteikumiem.

  1. Pasūtot preces www.rimpeks.lv Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma un atgriezt preci. Par lēmumu izmantotu atteikuma tiesības, lūdzam mūs informēt pirms atteikuma termiņa beigām rakstot uz e-pastu info@rimpeks.lv vai zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67114440.
  2. Pirkumu www.rimpeks.lv interneta veikalā var veikt gan reģistrēti, gan nereģistrēti lietotāji jebkurā diennakts laikā. Veicot pasūtījumu, Jūs apliecināt, ka esat iepazinies ar šiem noteikumiem un esat ticis informēts par pienākumu veikt samaksu par pasūtītajām precēm. Visi veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti 1 darba dienu laikā.
  3. Preču cenas ir norādītas eiro un iekļauj pievienotās vērtības nodokli. Preces cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.
  4. Saskaņā ar LR likumdošanu, visām precēm ir 2 (divu) gadu garantija, ja ražotājs konkrētai precei nav noteicis ilgāku garantijas laiku. Garantija ir derīga tikai precēm, kas netiek izmantotas komercdarbības veikšanai.
  5. Interneta veikalā www.rimpeks.lv varat norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai arī maksājot skaidrā naudā kurjeram piegādes brīdī.
  6. Pasūtītās preces iespējams saņemt Rimpeks veikalā klātienē vai piegādes veidā atbilstoši šiem noteikumiem. Preču piegādes gadījumā jāveic papildus maksa par preču piegādi. Pirkumiem, kuros kopējā preču summa pārsniedz 40,00 EUR vai preces tiek piegādātas saņemšanai Rimpeks veikalā, piegāde ir bezmaksas.
  7. Izvēloties izņemt pasūtījumu Rimpeks veikalā, tas jāizdara 4 (četru) darba dienu laikā no brīža, kad saņemts apstiprinājums par to, ka pasūtījums ir sagatavots. Pasūtījuma saņemšana veikalos ir pieejama tikai darba dienās.
  8. Izvēloties preču piegādi uz DPD Pick up Paku bode punktiem vai arī Omniva un Pasta Stacija pakomātiem, sūtījumi tiks piegādāti 3 (trīs) darba dienu laikā un kā apstiprinājumu saņemsiet SMS paziņojumu uz norādīto tālruņa numuru. Sūtījumi tiek izsūtīti tikai pēc pasūtījuma apmaksas.
  9. Izvēloties preču piegādi ar kurjeru vēlamā piegādes diena un laika intervāls ir jāatzīmē piegādes kalendārā. Kurjerdienests piegādi veic tikai norādītajos laika intervālos atkarībā no piegādes vietas. Saņēmējam jānorāda sasniedzams kontakttālrunis un jānodrošina sūtījuma pieņemšana noteiktajā laika intervālā.
  10. Norēķinoties skaidrā naudā pie kurjerpiegādes papildus maksa netiek aprēķināta.
  11. Kurjerdienests nodrošina lielgabarīta sūtījumu piegādi līdz durvīm tikai gadījumos, kad tiek apmaksāts uznešanas pakalpojums saskaņā ar cenrādi.
  12. Interneta veikals www.rimpeks.lv nepiedāvā mēbeļu montāžas pakalpojumus.
  13. Gadījumā, ja piegādes brīdī tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, saņēmējam nekavējoties kopā ar kurjeru jāpārbauda sūtījuma saturs un bojājumu gadījumā jālūdz kurjeram sastādīt aktu par bojātu sūtījumu. Saņēmējs var atdot kurjeram bojāto sūtījumu vai arī to paturēt, ja bojājumi ir nebūtiski. Jebkurā gadījumā saņēmējam 1 (vienas) darba dienas laikā jāsazinās ar www.rimpeks.lv klientu servisu un jāinformē par radušos situāciju, sūtot e-pasta vēstuli uz info@rimpeks.lv.
  14. Ja piegādes brīdī iepakojumam nav redzamu bojājumu, taču to izpakojot konstatējat preces bojājumu vai defektu, lūdzam nosūtīt foto ar skaidri saskatāmu bojājumu un bojātās preces daļas (detaļas) numuru saskaņā ar pievienoto salikšanas instrukciju (ja tāda ir pievienota), kā arī problēmas aprakstu. www.rimpeks.lv klientu serviss ar Jums sazināsies 1 (vienas) darba dienas laikā, lai atrisinātu radušos situāciju.
  15. Ja patērētājs uzskata, ka prece neatbilst līguma noteikumiem, patērētājam ir likumīgas tiesības sniegt pretenziju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sūtot e-pasta vēstuli uz info@rimpeks.lv vai aizpildot kontaktformu www.rimpeks.lv , norādot maksājuma informāciju.
  16. Pēc šo noteikumu 13. un 14. punktā minēto pretenziju un paziņojumu saņemšanas Sabiedrība izvērtē to pamatotību un sniedz atbildi 5 (piecu) darba dienu laikā no attiecīgās pretenzijas vai paziņojuma saņemšanas, nosūtot e-pasta atbildi uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Atbildē Sabiedrība Jums paziņo par pretenzijas pamatotību un citiem būtiskiem jautājumiem.

Copyright 2007 SIA “Rimpeks KP”
All rights reserved. True-Vision