Preču piegāde | Palīdzība
+371 67 11 44 40
Preču piegāde
Mēs strādājam, lai Jūsu pasūtījumi tiktu piegādāti laicīgi!
Piegāde tiek nodrošināta darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Preci vienmēr piegādājam līdz Jūsu norādītajai adresei, stāvam. Piegādes daļas darbinieki vienmēr aiznesīs pasūtījumu līdz Jūsu norādītajai vietai telpā.
Pasūtītās preces ir iespējams saņemt arī Rimpeks veikalā, vai noliktavā - atkarībā no pasūtītās preces izmēriem un svara. Jā vēlaties personīgi ierasties pēc pasūtījuma, lūdzu iepriekš saskaņojiet preču saņemšanas vietu, datumu un laiku ar Jūs apklapojušo menedžeri, vai ar Klientu apkalpošanas centru pa tālr. 671-144-40. Ja veicat pasūtījumu interneta veikalā, kā piegādes veidu izvēlēties „Pēc preces ieradīšos personīgi”.
-
Rīgā pasūtīto preci nogādāsim jau šodien, vai nākamajā darba dienā! Piegādi nodrošinām 24 stundu laikā.
-
Pārējā Latvijas teritorijā un Baltijas valstīs preču piegādes termiņš sastāda līdz 48 stundām.
-
Bezmaksas piegāde Latvijā tiek nodrošināta visiem pasūtījumiem virs 40 eiro, ieskaitot PVN.
-
Gadījumā, ja pasūtījuma summa būs mazāka par 40 eiro, tad pasūtījumam tiks iekļauta piegādes maksa, kas sastāda 6.89 eiro, ieskaitot PVN. Mūsu piedāvātās produkcijas izplatītājiem -vairumtirgotājiem, minimālā pasūtījumu summa bezmaksas piegādei tiek noteikta 70 eiro, ieskaitot PVN. Pasūtījumiem zem 70 eiro, tiks pievienota piegādes maksa 6.89 eiro (ieskaitot PVN) apmērā
Mūsu rīcībā esošais autoparks, vairāk nekā 10 transportlīdzekļu sastāvā un DPD Latvija - B2B sūtījumu piegādes tirgus līderi Latvijā, pakalpojumu izmantošana nodrošina līdz 150 pasūtījumu piegādēm dienā.
Efektīva maršrutu plānošana
Maršrutu plānošanas procesā tiek izvērtēts pasūtījumu saņemšanas datums un laiks, klientu darba laiks, pasūtījuma īpatnības utt.
Katrs piegādes transportlīdzeklis ir aprīkots ar GPS, kas nodrošina attālinātu piegādes izpildes uzraudzību. Integrēta atskaites sistēma par veiktajām piegādēm sniedz operatīvu informāciju Klientu apkalpošanas Centram un Jūs apkalpojošam menedžerim par Jūsu pasūtījuma piegādes statusu.
Gadījumā ja Jums rodas papildus jautājumi, vai pretenzijas pret DPD Latvija pakalpojumiem, lūdzam obligāti ziņot par to Jūsu apkalpojošajam menedžerim,vai Klientu apkalpošanas centram pa tālr. 671-144-40, vai rakstot uz e-pastu atsauksmes@rimpeks.lv.
Vēlamies informēt, ka piegādājot pasūtījumus mūsu Klientiem, DPD Latvija kurjeriem ir sekojošie pienākumi:
- Piegādāt preces kopā ar pavadošo dokumentu (pavadzīmi) līdz norādītajai piegādes adresei, stāvam, vietai telpā.
- Nodot pasūtīto preci klientiem pēc pavadzīmē norādītā iepakojumu skaita.
- Vairumtirgotājiem - pēc nepieciešamības sniegt klientam palīdzību preču izkraušanā no transporta.
Pieņemot pasūtījumu no DPD Latvija kurjera, lūdzam:
- Pieņemt preci pēc pavadzīmē norādītā iepakojuma skaita.
- Kurjera klātbūtnē pārbaudīt iepakojumu ārējo izskatu.
- Konstatējot iepakojuma bojājumu, kā arī ja ir aizdomas, ka prece, kas atrodas iepakojumā var būt bojāta, lūdzu sastādiet Pretenzijas aktu. Aktu var sastādīt gan uz DPD Latvija piedāvātās veidlapas, gan uz parastās papīra lapas.
DPD Latvija kurjers nav atbildīgs par piegādāto iepakojumu saturu. Ja rodas kadi jautājumi, lūdzu griezties Klientu apkalpošanas centrā pa tālr. 671 144 40, vai pie Jūsu apkalpojošā menedžera.